Jobb

Kom hem för ca 2 timmar sen ifrån min pojkvän, haft en jätte rolig dag med honom i stan där han bor. Tåg ju tåget hur tidigt som helst imorse för att träffa honom så länge som möjligt idag! Hihi, direkt när jag kom till centralen där han bor så gick vi till donken och käkade frulle tillsammans o sen gick vi runt i olika affärer innan vi tog bussen hem till honom, hihi  Nu ikväll, om typ 10 minuter så börjar bion han skulle på.. Haha han ska se på "Paranormal Activity 4" , HELT SJÄLV! Lycka till kan jag säga älskling, haha! Jaja, just nu sitter jag och skriver CV för imorgon ska jag gå runt och söka jobb, ska bli spännande! Nu ska jag fortsätta så hörs imorgon.. puss o kram! ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0