Förvirrad

jag har ingen aning om vad klockan är för alla pratar om att ställa om klockan hit o dit så jag skiter i vad klockan egentligen är nu, och så gör jag ett allmänt roligt blogg inlägg! idag blir det slappdag har jag bestämt mig, kanske gå ut på en pw med min fina syster eller slå igång en film, vi får se vad det blir Har nyss ätit frukost iallafall, fick bli fil med flingor, hihi det var jättegott faktiskt Förresten! igår när jag skulle fixa till bloggen med en header och allt som ska fixas när man skaffat blogg gick bra till en början och jag är 80% nöjd med hur den ser ut just nu, dock ska jag försöka fixa till kategorilistan osv för den blev jag inte riktigt nöjd med, och sen ska jag försöka klara av att veta hur man gör bilderna "runda" i kanterna för med en bild i inlägget och runda kanter så blir inlägget snyggare, tycker jag iallafall!  
 
Min frukost idag, fil med flingor hihi..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0