Lista

10 saker jag tycker om:
min familj
mina vänner
min pojkvän
skratta
va i skolan
smsa/prata telefon
sitta vid datan
ha städat
sommarkvällar
pengar
 
 
 
9 saker jag tycker mindre om:
att bråka
att ha data/mobilförbjud
vara sjuk
katter
stressade personer
lögner
städa
när mobilen inte har nå batteri
Iphone
 
 
 
8 platser jag skulle vilja besöka:
new york
turkiet igen
grekland
spanien
london
thailand
bulgarien
filippinerna
 
 
 
7 saker jag vill göra i framtiden:
flytta hemifrån
bilda familj
åka utomlands
tatuera mig
skriva en egen bok
vinna på en trisslott
bli utbildad kock
 
 
 
5 saker jag ser fram emot:
när jag blir 17 om 1 vecka och 6 dagar.
min systers student
att sova
att träffa min pojkvän igen
min egna student
 
 
 
4 ord som beskriver mig:
snäll
omtänksam
envis
sprallig
 
 
 
3 saker jag är rädd för:
spindlar
bli sårad
mörker
 
 
 
2 filmer jag tycker om:
Kärlek på meny
Jag saknar dig
 
1 bra låt: Hall of fame
 

Kommentarer
Postat av: Venika

Filmen jag saknar dig utspelade sig i Piteå, där jag bor. Jag och min sambo var också med som statist.:) Nu går jag på samma skolan som var i filmen. :D

Jättefin blogg btw!! :)

2012-10-28 @ 12:27:45
URL: http://gossibjorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0